Chado Wepublic Açıldı

boyner-in-yeni-konsepti-kaydirakli-magaza-oldu-2371921Boyner Grup’un yeni yatırımı WEPUBLIC, dün Akmerkez’deki ilk mağazasında müşterileriyle buluştu. 20 milyon dolarlık yatırımla hayata geçen WEPUBLIC ziyaretçilerine eğlenceli, dinamik, sıra dışı, yepyeni bir deneyim yaşatmayı hedefliyor. Türkiye’den ve dünyadan 520 markayı bir araya getiren WEPUBLIC’te, 100’ün üzerinde marka Türkiye ile ilk kez tanışacak. 4 katta 8 bin metrekarelik geniş alanıyla hizmet sunuyor. Mağaza içerisinde dev bir kaydırak bulunuyor. ‘Wuhuu’ adını taşıyan kaydırakla, en üstteki kadın katından en alttaki erkek katına iniş yapılabiliyor.

Şampiyonlar Ligi’ne girer

Boyner Grup Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Cem Boyner, yeni konseptin başarılı olacağına inandığını söyledi. Boyner, “İş insanları olarak bize düşen sorumluluk, yatırım yapmak için şartların iyileşmesini beklemek yerine yatırım yaparak şartları iyileştirmektir. WEPUBLİC’in ‘eğlenceli mağazacılık’ konseptinin mükemmel bir örneği olarak çok başarılı olacağına inanıyorum. Hedefimiz ilk iki sezon tecrübesinin hemen sonrasında yurt dışına, özellikle de Avrupa ve Kuzey Amerika coğrafyasına bu formatı taşımak olacak. Boyner Grup olarak, yabancı ortaklarımızla birlikte Türkiye’nin geleceğine duyduğumuz inançla, inovasyon ve yatırıma devam edeceğiz” diye konuştu.

Boyner Grup Perakende Operasyonlarından Sorumlu Başkan Yardımcısı Elif Çapçı da yeni mağazayla ilgili şunları söyledi: “WEPUBLIC’i perakende ile eğlenceyi buluşturduğumuz yeni bir mağazacılık denemesi. Akmerkez’in bu tip yeniliklerin başlangıç noktası olarak uğuruna çok inanıyoruz. Bu nedenle WEPUBLIC’lerin ilkini Akmerkez’de tasarlayıp hayata geçirdik. Bu yeni formatı önce Türkiye’de ve hemen ardından Avrupa öncelikli olmak üzere yurtdışında yaygınlaştırmak istiyoruz. WEPUBLIC kısa sürede mağazacılık ve perakende alanında Türkiye’yi Şampiyonlar Ligi’nde temsil edecek en önemli markamız olmaya aday.”

 

100 yeni marka geldi

-WEPUBLIC’in ilk yıl ciro hedefi 120 milyon TL. WEPUBLIC, 600 isim alternatifi arasından seçildi.
-Mağaza için 300 bin adet askı sipariş edildi. Mağazada 160 adet ayna bulunurken içeride 300 adet manken kullanıldı.
-Boyner Grup, 12 bin çalışanı ve 500’ün üzerinde mağazasıyla hizmet veriyor.
-Grubun 2015 yılı konsolide cirosu 3.8 milyar TL.

 

Wuhuu ile 4 kat aşağı kayılıyor

WEPUBLIC, İstanbul’un ilk alışveriş lokasyonlarından biri olan Akmerkez’in kalbinde konumlanıyor. Akmerkez’in 4 adet girişinden iki tanesi (Etiler ve Ulus kapıları) WEPUBLIC’e açılıyor. WEPUBLIC’te, mağaza içerisinde dev bir kaydırak bulunuyor. ‘Wuhuu’ adını taşıyan kaydırakla, en üstteki kadın katından en alttaki erkek katına iniş yapılabiliyor. Kolonlar arasından akıcı bir geçiş sağlayan neon ışıklı arklar, gün ışığını WEPUBLIC renkleriyle içeri yansıtan ‘skylight’ tavan, Petra Coffee, Chado Tea, Seslenen Kitap, şarj alanı, iPad zone, Water Bar ve sürekli yenilenen Pop-Up alanları ile WEPUBLIC yaşayan, dinamik ve yeni bir dünyanın kapılarını açıyor. Mağaza, alışılmış ürün vitrini yerine dijital vitrin kullanıyor.

Boyner Grup Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Cem Boyner, “WEPUBLIC müşterilerimizden aldığımız ilhamla, ülkemizin potansiyeline ve geleceğine duyduğumuz inanç ve güvenle yaptığımız çok önemli bir yatırım” dedi.

Haberin Orijinali;
http://www.gazetevatan.com/boyner-in-yeni-konsepti-kaydirakli-magaza-oldu-982435-ekonomi/

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

The way of tea